Medyum
İstanbul Medyum
İzmir Medyum
Medyum
Medyumlar
Medyumlar
Medyum
İstanbul Medyum
Medyum
İstanbul Medyum
Medyumlar hakkında yapılan en iyi yorumlar

İZMİR MEDYUMLAR HOCALAR

İzmir’de bulunan medyumlara ulaşmak için bize yazınız.

51 Yorum

  1. sevgi yerine nefret's Gravatar sevgi yerine nefret
    2 Ocak 2017    

    Medyum baransel hocaya soğutma büyüsü yaptırdım ve eskisi erkek arkadaşım artık bana karşı sevgi yerine nefret ediyor.

  2. Sehernur's Gravatar Sehernur
    6 Ocak 2017    

    Eşimden çok şiddet görüyordum çocuklarımın da bu durumdan daha fazla etkilenmesini istemiyordum internette gezinirken medyum musul hocam için yapılmış olan yorumları gördüm ve ondan yardım istedim bana ayırma büyüsü yaptı şuan eşimden ayrı çok mutlu bir hayatım var.

  3. Kübra's Gravatar Kübra
    15 Ocak 2017    

    Sevgilim evliliğe yaklaşmıyor sürekli iş hayatında daha da ileri gitmek istiyordu bunun için evliliği hep reddediyor. büyü yaptırsam değişir mi

  4. Rehisss's Gravatar Rehisss
    16 Şubat 2017    

    musul hocam bana aşk vefkini yaptı,benim yüzüme bile bakmaya tenezzül etmeyen kız bana aşık.musul hocam sayesinde ama ben gerçekten seviyorum bu kızı inşallah ilişkimiz düzgün giderse evlenmeyi düşünüyorum.

  5. Serap's Gravatar Serap
    25 Şubat 2017    

    Annem ile babam sürekli kavga ederlerdi ve babam annem ile bir türlü ayrılmak istemiyordu bizde annemle medyum Baransele baş vurduk ve ayırma büyüsü yaptırdık.

  6. sevdiğim kızı bana getiren hoca, etkili büyü's Gravatar sevdiğim kızı bana getiren hoca, etkili büyü
    2 Mart 2017    

    Selam ben yaşar,
    Eski sevgilimle tekrar bir araya gelmeyi çok istiyordum, kabul ilişkimizde hatalarım oldu ama düzeldim değiştim yine de o beni kabul etmiyordu hep uzak duruyordu. sürekli içmeye başlamıştım, ablam emirhan hocaya kızın bana dönmesi için büyü yaptıracağını söylediğinde hadi ordan ya nasıl olcak dedim, görürsün dedi. emirhan hoca benimle de konuşmak istedi, konuştuk kız hakkında bişeyler sordu. işte bana bazı şeyler söyledi ben de söylediklerini yaptım. sonra bana emirhan hoca 3 gün sonra kızla buluş dedi.
    buluşmaya gittiğimde karşıdan beni görünce koşa koşa boynuma sarıldı. yani afrodizyak etkili parfüm sıksam böyle etkisi olmazdı.
    emirhan hoca gideni geri getirme büyüsü ve bağlama büyüsü beraber yapmış. ona göre ücret ödedim ama değdi, kız artık otur otur kalk kalk 😀

  7. Şevval's Gravatar Şevval
    11 Mart 2017    

    MERHABA ARKADAŞLAR GÜVENİLİR BİR MEDYUM ARIYORUM BANA LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

  8. Dilara's Gravatar Dilara
    6 Nisan 2017    

    Herkese iyi günler evlilik büyüsü için bana önere bilceğiniz güvenilir bir medyum var mı cevaplarsanız sevinirim.

  9. Demet's Gravatar Demet
    9 Nisan 2017    

    kendisine çok güvendiğim medyum Bedirhan hocama evlilik büyüsü yaptırdım iyikide yaptırmışım şuan çok mutluyum bir yuvam var sağolun hocam

  10. Şahnur's Gravatar Şahnur
    11 Nisan 2017    

    Sadece büyü yaptırmak için değilde büyü bozdurmak isterseniz medyum baransel sizlere de yardımcı olacakdır arkadaşlar

  11. Nefise's Gravatar Nefise
    13 Nisan 2017    

    Kısmet açma büyüsü için en iyisi medyum Armağandır arkadaşlar bana ve bi çok arkadaşıma yardımcı olmuştur çok güzel sonuçlar aldık…

  12. İrem's Gravatar İrem
    16 Nisan 2017    

    Papaz büyüsü yaptırdım kafamda bi çok sorular vardı olabilecek mi diye ama medyum baransel işinde oldukça iyi ve çok kısa sürede sonuç aldım.

  13. Havanur's Gravatar Havanur
    17 Nisan 2017    

    Evlilik büyüsü için en iyisi emirhan hoca. Öyle ki sadece 11 günde sonuç aldım, şuan düğün hazırlıklarındayız, karnım büyümeden oldu işler anlayacağınız 😉

  14. Nur's Gravatar Nur
    18 Nisan 2017    

    Medyum Baransel hocam en iyi yaptığı büyülerden biri de birleştirme büyüsüdür sizlere tavsiye ederim ben yaptırdım tam da istediğim gibi oldu.

  15. Rümeysa's Gravatar Rümeysa
    9 Mayıs 2017    

    Eski sevgilim beni terk etmesinin üzerinden 1 ay geçmişti kendimi çok mutsuz hissediyorum onunla tekrar birlikte olabilmek için büyü yaptıranların yorumlarında okuduğum medyum armağan hocayı aradım. bana geri getirme büyüsü yaptı, adam mesaj üstüne mesaj atıyor bakalım buluşucam ama biraz ağırdan satıyorum kendimi.

  16. Nurcan's Gravatar Nurcan
    17 Mayıs 2017    

    Ayrıldığım kocam bana ve çocuklarıma huzur vermiyordu bize bir zarar vericek diye çok korkuyordum medyum Armağan hocaya ulaştım ve bana soğutma büyüsü yaptı kocam artık ne bana nede cocuklarıma bulaşmıyor hocama burdan çok teşekkür ederim….

  17. Nurdan's Gravatar Nurdan
    23 Mayıs 2017    

    Musul hocama iki kişiyi bağlama büyüsü yaptırdım tam da istediğim gibi oldu.

  18. Pelin's Gravatar Pelin
    23 Mayıs 2017    

    Papaz büyüsü için yardım ala bilceğim bir medyum arıyorum arkadaşlar sizlerin tavsiyesi nedir cevaplarınızı bekliyorum…

  19. Yasemin's Gravatar Yasemin
    24 Mayıs 2017    

    Kısmet kapatmak için medyum Armağan hocam ile ileşime geçmek istiyorum yardım ede bilirmisiniz?

  20. Dilara's Gravatar Dilara
    27 Mayıs 2017    

    Papaz büyüsü için Baransel hocamdan yardım ala bilirsiniz.

  21. Nihal's Gravatar Nihal
    18 Haziran 2017    

    Medyum musul, kocam için geri getirme büyüsü yaptı istediklerimin daha ötesinde oldu çok da güzel sonuçlar aldım.

  22. Koray's Gravatar Koray
    16 Temmuz 2017    

    Sevdiğim kızın sevgilisinden ayrılmasın için ona ayırma büyüsü ve aşk büyüsü yaptım ben daha birşey söylemeden bana karşı bişeler hissetiğini söyledi allah medyum Armağan hocamdan bin kere razı olsun…

  23. Burak's Gravatar Burak
    21 Temmuz 2017    

    Aşk büyüsü yaptırmaya karar verdim medyum musula. sağolsun çok yardımcı oldu.

  24. ŞANSIZ's Gravatar ŞANSIZ
    2 Ocak 2018    

    Armagan hocam sayesinde buldum doğruyu…ben sevdigim adama güvenmedigim için yıldızname baktırdım.armağan hocam evli biri oldugunu söylediğinde inanmamıştım. Gerçekten birlikte olduğum adam evliymiş armağan hocam sayesinde doğru yolu buldum kendisine çok teşekkür ediyorum.

  25. Handan's Gravatar Handan
    25 Şubat 2018    

    Papaz büyüsü için en iyisi olduğunu düşündüğüm medyum armağan hocaya numarasından ulaştım ve kendisine büyü için başvurdum allah razı olsun çok da güzel sonuçlar aldım. görüşmek isterseniz 0538 331 72 11

  26. Duygu,istenmeyen nişanlıdan ayıran hoca hakkında's Gravatar Duygu,istenmeyen nişanlıdan ayıran hoca hakkında
    9 Mart 2018    

    aile zoruyla nişanlanmıştım ama işin kötüsü o kişi ayrılmak istemiyordu.yaşça benden büyük birisiydi, ikna yoluyla konuşarak ayrılamayınca büyü yaptırarak ayrılacağımı düşündüm.velhasıl baya bi araştırdıktan sonra emirhan hocayı arayıp konuştum ve çalışmaya karar verdim.emirhan hocanın yaptığı soğutma büyüsü işe yaradı.ödediğim para gözümde değil o adam beni bıraktı ya, hem de bi mesaj attı aileme de yüzüğü göndermiş yüzümü bile görmek istemiyomuş beyefendi.bi de mağdur durumuna düştüğüm için ailem de üstüme gelmedi.emirhan hoca gerçek büyü yapan medyum, ötesini berisini aramaya gerek yok. EMİRHAN HOCANIN İLETİŞİM BİLGİSİ 0537 597 18 49

  27. Alara's Gravatar Alara
    9 Nisan 2018    

    Papaz büyüsü yaptırdım ve sadece 13 gün de istediğim sonuça vardım.armağan hocam olmasa bu kadar güzel sonuçlar alamazdım teşekkürler hocam…

  28. Beren's Gravatar Beren
    18 Nisan 2018    

    En zor büyüleri bile kolaylıkla yapan en iyi medyumlardan biri olan izmirli armağan hocam sayesinde hayatım değişti.çok mutluyum hocam sayesinde sizlerde izmirde güvenilir bir medyum arıyorsanız armağan hocama ulaşınız

  29. Lale /izmirin en iyi hocası's Gravatar Lale /izmirin en iyi hocası
    13 Mayıs 2018    

    Kısa süreliğine de olsa bir ilişkim olmuştu erkek arkadaşımı fazla sevmiyordum bunun için kısa sürmüştü ama kendisi peşimi hiç bırakmadı.bi çok sorunlar cıkardı bana,bana başka yol bırakmadı ve bende baransel hocamın soğutma büyüsü ile kendisinden kurtuldum ondan allah razı olsun beni kurtardığı için

  30. Oğuz's Gravatar Oğuz
    9 Haziran 2018    

    HERKESE HAYIRLI GÜNLER ARKADAŞLAR,ARMAĞAN HOCAMIN YARDIMLARIYLA AŞIK OLDUĞUM KADINLA EVLENMEK ÜZEREYİM SİZLERDE HİÇ ŞÜPHE ETMEDEN MEDYUM ARMAĞAN HOCAMA EVLİLİK VE AŞK BÜYÜSÜ YAPTIRA BİLİRSİNİZ….İZMIRDE TAVSIYE EDILEN EN IYI MEDYUMLARDAN BIRISI ARMAGAN HOCA

  31. Ayla's Gravatar Ayla
    11 Haziran 2018    

    Arkadaşlar bana en ugurlu gelen kisi armağan hocam oldu. Kocam beni hayatından cıkarmak için yapmadıgı kalmadı,hayatındaki kadın için beni unuttu.armağan hocam o kadını kocamın hayatından çıkardı. Beni huzura kavuşturdu kendisine cok teşekkür ediyorum bu yaptıgı iyiligi hiç unutmicam ve armağan hocamı herkese öneririm

  32. Cagla's Gravatar Cagla
    12 Haziran 2018    

    Güvenilir bir medyum arıyorsanız sizlere medyum bedirhanı öneririm arkadaşlar…aşk büyüsü, kısmet açma büyüsü gibi bir çok büyüde ona güvenebilirsiniz.ben karı koca arasında yapılabilecek büyülerden sırayla yaptırdım o yüzden bedirhan hocaya sizde benim gibi ulaşmak isterseniz 0535 636 85 23 bu numaradan ulaşın.

  33. Şeyma's Gravatar Şeyma
    24 Haziran 2018    

    Oğlumun kısmetleri hep kapalı olmuştur ne yapsak diye düşünürken medyum Bedirhan hocam bize kısmet açma büyüsü yaptı oğlumun bundan haberi yok ama çok faydasını gördük allah razı olsun hocam

  34. AŞK BÜYÜSÜNDE BİR NUMARA's Gravatar AŞK BÜYÜSÜNDE BİR NUMARA
    18 Temmuz 2018    

    SEVGİLİM İLE ARAM OLDUKÇA KÖTÜYE GİDİYORDU.EN SONUNDA BI HOCADAN YARDIM ALMAYA KARAR VERDIM VE MEDYUM BARANSEL HOCAMA DANIŞTIM.BANA AŞK BÜYÜSÜNÜ ÖNERDİ BENDE KABUL ETTİM.ŞUAN SEVGİLİMLE ARAM OLDUKCA İYİ VE HUZURLU ONA BURDAN TEŞEKKÜR EDERİM

  35. Mücahit's Gravatar Mücahit
    16 Ağustos 2018    

    Eski sevgilimle çok mutlu bir birlikteğimiz vardı kendisi aşırı kıskanç olduğu için beni dinlemeden yüz üstü bıraktı,büyü yaptırmaktan başka çarem kalmadı.baransel hocam bana gideni geri getirme büyüsü yaptı şimdi kız arkadaşımla tekrar birlikteyiz.

  36. Hafize's Gravatar Hafize
    23 Ekim 2018    

    Mrb benim ailemle kocam arasında büyük bir sorun oluştu. Kocam ailemi ve ailem kocamı istemiyordu.baransel hocam aralarına muhabbet büyüsü yaptı. Çok şükür aralarında hiç bir sorun kalmadı. Bende ailemin yanına rahatlıkla gidebiliyorum baransel hocamdan allah razı olsun.izmirde güvenilir medyum arayan arkadaşlar için baransel hocam önerilir

  37. Kader's Gravatar Kader
    3 Kasım 2018    

    Uzun zamandır sevdiğim bir adam vardı ve onun bundan haberi bile yoktu.kendimi çok çaresiz hissediyordum çünkü onun bir ilişkisi vardı.Baransel hoca bu sorunlarımı çözdü,bana hem ayırma büyüsü hemde aşık etme büyüsü yaptı çok da güzel oldu sağolsun hocam

  38. ELMAS's Gravatar ELMAS
    2 Aralık 2018    

    Kaynanam beni istemiyordu,eşimi benden ayırmak için sürekli doldurup benim üstüme salıyordu. Yatak odamda buldugum muskanın korkusuyla baransel hocama ulaştım. Kaynanam eşim beni domuz gibi görsün diye domuz yağı büyüsü yaptırmış.Baransel hocam büyüyü temizledi ve eşimle aramız düzeldi. Kaynanamında eli aya bağlandı. hocamı aramak isterseniz telefonu burada yazıyor.

  39. Rabia's Gravatar Rabia
    11 Ocak 2019    

    25 yaşında olmama rağmen ilişkilerimin hep kısa sürmesi canımı sıkılıyordu bunun kısmetimin kapalı olduğunu düşünüyordum, medyum emirhanı annem bulmuş bana kısmet açma büyüsü yaptırdık , şu anki ilişkim 1 ayını doldurdu . yani bu benim için sonuç aldığımı gösterir.sizde görüşmek isterseniz iletişim bilgisi0537 597 18 49

  40. ELA's Gravatar ELA
    15 Ocak 2019    

    SELAM ARKADAŞLAR MEDYUM BARANSEL HOCAMIN NUMARASINI İSYEN ARKADAŞLAR İÇİN YAZIYORUM. BEN WEB SAYFASINDAKİ NUMARASINDAN GÖRÜŞTÜM. SİZDE AYNI NUMARAYI ARAYIN 0535 636 62 82

  41. Sevcan's Gravatar Sevcan
    19 Ocak 2019    

    Aşık olduğunuz kişi sizden hoşlanmıyorsa aşk büyüsü yada bağlama büyüsünü sizlere öneririm en iyi şekilde sonuç alacağınızı size söyleye bilirim medyum Bedirhan işini hakkıyla yapanlardan biri

  42. yasak aşk için izmirde güvenilir hocayı buldum's Gravatar yasak aşk için izmirde güvenilir hocayı buldum
    23 Ocak 2019    

    izmire tayinim çıktıktan sonra burda işimi yoluna koydum ama aşkımı da burda bulacağım aklıma gelmezdi. aşkı buldum ama yasak aşk. böylesi daha zor en zoru. boşanma aşamasında olduğunu söyledi ama meğerse beni götürdüğü yer garsoniyeriymiş. karısından da ayrılmıyormuş aslında ben kahroldum ne yapıcağımı düşünemedim.ama bana söyleyin ben 41 yaşındayım kaç kere daha aşkı bulabilirim ki….
    işte bende dedim ben nikahı bozarım arkadaş 🙂 bana kızmasın kimse ama bende kendi mutluluğumu düşünmek zorundayım.izmirde garantili büyü yapan güvenilir hoca bulmak kolay değildi.şehri tam tanımadığım için izmirde büyü yapılan adreslere gitmek istemedim, işyerinden bi hanım, bana numarasını verdi. emirhan hoca garantili ayrılık büyüsü yapıyor.en fazla bir ay içinde sana taşınır dedi.emirhan hocayla konuştuk, dedim ki karısı da zarar görmesin sadece ayrılsınlar.bazı bilgiler istedi, söyledim.sonra beklemeye başladım. 20 gün sonra bi sabah valiziyle bana geldi. sevdiğim adam bana kaçtı yani 😀 o kadar mutlu oldum ki , hem de boşanma davalarını benim avukat arkadaşım açtı.
    bu benim deneyimim, aşk zor mevzu.mutluluğunu düşünen emirhan hocayla görüşsün, adam insanüstü işler başarıyor. EMİRHAN HOCANIN TELEFONU 0537 597 18 49

  43. Damla's Gravatar Damla
    8 Şubat 2019    

    Bi kadın için aldatılmak çok kötü bir durumdur bende hem eşimi geri kazanmak hemde evliliğimi kurtarmak için medyum bedirhan hocama göz bağlama büyüsü yaptırdım kocam ile aramızdan hiç olmadığı kadar güzel hocama ne kadar dua etsem azdır.

  44. Kumsal's Gravatar Kumsal
    13 Şubat 2019    

    Medyum bedirhan hakkında çok güzel yorumlar okudum ve hemen iletişime geçtim kendisine kısmet açma büyüsü yaptırdım ve şuan nişanlıyım işini hakkıyla yapanlardan bir medyumdur.

  45. Ceylin's Gravatar Ceylin
    17 Şubat 2019    

    Selam arkadaşlar bundan 2 hafta önce medyum Baransel hoca ile telefon görüşmem oldu kendisine aşk büyüsü yaptırmak istediğimi söyledim oda sağolsun bana çok yardımcı oldu sizlere tavsiyemdir kendisi

  46. Alara- uzaktan bağlama büyüsü,'s Gravatar Alara- uzaktan bağlama büyüsü,
    15 Mart 2019    

    Uzaktan sevmek çok zor bi durum sevdiğim adam benden uzakda olması ve beni sevmemesi çok canımı acıtıyordu. musul hocama bana uzaktan bağlama büyüsü yaptı ve çok iyi sonuçlar elde ettim hemde 12 günde sizlerede tavsiyemdir.

  47. Buse's Gravatar Buse
    24 Mart 2019    

    Birleştirme büyüsü sayesinde sevgilimle tekrar ilişkimize kaldığı yerden devam ediyoruz medyum baransel hocam olmasaydı şuan çok daha kötü durumdaydık yaptığınız büyü çok çok güzel oldu hocam allah razı olsun

  48. Gülçin's Gravatar Gülçin
    11 Nisan 2019    

    Üvey annemin bana yapmış olduğu kısmet kapama büyüsü hayatımı hep kötü sonuçlandırdı.sevdiğim adam bile benden uzaklaşıyordu bende hoca yorumları okuya okuya medyum baransele ulaştım ve analıgımın yapmış olduğu büyüyü bozdurdum ve sevdiğim adama da aşk büyüsü yaptırdım.

  49. Gül's Gravatar Gül
    3 Mayıs 2020    

    Aşk büyüsü için bana önere bilceğiniz güvenilir bir medyum var mı arkadaşlar?

  50. Elif's Gravatar Elif
    8 Mayıs 2020    

    Eşimin evlendiğimizden bu yana gözü hep dışardaydı.aklıma hep kötü düşünceler vardı aldatılmak gibi bende medyum armağan sayesinde bu tür düşüncelerimden kurtulmak için göz bağlama büyüsü yaptırdım.kocam artık sadece benimle ilgileniyor allah razı olsun hocam.

  51. Yeşim's Gravatar Yeşim
    14 Mayıs 2020    

    Evlilik için bir çok hayalim vardı fakat ailem evliliğime izin vermiyordu.bende medyum baransel hocamdan konu ile ilgili yardım istedim bana evlilik büyüsü önerdi bende yaptırdım. değişimler var hayırlısı olucak inş.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorumlar

Evlilik Büyüsü

Aşk Büyüsü

Kısmet Açma