Medyum
İstanbul Medyum
İzmir Medyum
Medyum
Medyumlar
Medyumlar
Medyum
İstanbul Medyum
Medyum
İstanbul Medyum
Medyumlar hakkında yapılan en iyi yorumlar

İSTANBULDA GERÇEK MEDYUMLAR

İstanbul’da bulunan medyumlara ulaşmak için bize yazınız.

50 Yorum

  1. Nedim's Gravatar Nedim
    1 Nisan 2017    

    Merhaba arkadaşlar göz bağlama büyüsü duydum bunu yapan en iyi medyum kim?

  2. NİGAR's Gravatar NİGAR
    7 Haziran 2018    

    ARMAĞAN HOCAYI BİLEN VARMI ARANIZDA İYİ MEDYUM MU?

  3. Handeçel-İSTANBULDA KARA BÜYÜ YAPAN HOCA YER TESPİTİ's Gravatar Handeçel-İSTANBULDA KARA BÜYÜ YAPAN HOCA YER TESPİTİ
    2 Ağustos 2018    

    bazen birine nefret duyarsınız ya benim de öyle hissettiğim birisi var. bana çok kötülük yaptı kötülüklerin en büyüğünü hak ediyor diye açık açık ona nası zarar veririm diye düşünmeye başladım.kadınım fiziksel gücüm yetmez hem başımın da belaya girmesini istemiyordum.bunun için büyü yaptırmaya karar verdim.kara büyü etkisi altında insanın çok kötü şeyler yaşayabildiğini biliyorum çünkü. önce istanbulda gerçek büyü yapan yerler bulup gitmeyi düşündüm ama ya oralarda görünürsem hayatımı kötü etkiler diye vazgeçtim.İstanbul’da kara büyü yapan hocalar bulmak için büyü yaptıranların yorumlarını okumak için siteleri dolaşmaya başladım.armağan hocayı ve numarasını gördüm, hakkında yazılanlar inandırıcı geldiği için aradım.o kişinin adını annesinin adını doğum tarihini sordu.benim de bilgilerimi aldı.fotoğrafını da istedi.kara büyü için gereken malzemelerin de ücretini gönderdim.2 cuma vakti geçmesini beklememi söyledi armağan hoca.onun dediği gibi de oldu , 2 cuma vakti geçtikten sonra kara büyü yaptırdığım o adam SAHİP OLDUĞU HERŞEYİ BİRER BİRER KAYBETMEYE BAŞLADI.

  4. evleniyorumm's Gravatar evleniyorumm
    26 Ekim 2018    

    evlenemem diyordum ama evlilik büyüsünden sonuç aldım.medyum bedirhan hoca bu konuda uzman medyummuş gerçekten.başlarda bende güvenmesemde sonunda muradıma erdim hocama çok teşekkür ederim

    • bende istiyorum's Gravatar bende istiyorum
      29 Ekim 2018    

      yaa böyle görünce bende yaptırmak istiyorum şu evlilik büyüsünden benimde en büyük hayalim evlenmek ama evlenecek kişiyi bulamıyorum kısmetim mi kapalı acaba kısmet açmadada iyimi bedirhan hoca

  5. KISMET AÇMA BÜYÜSÜNDE EN İYİ's Gravatar KISMET AÇMA BÜYÜSÜNDE EN İYİ
    7 Aralık 2018    

    KISMET AÇMA BÜYÜSÜNDE BENCE EN İYİ MEDYUM BEDİRHAN HOCA.ARKADAŞLAR BENİMDE YILLARCA KISMETİM KAPALI KALDI DAHA ÖNCE NİYE BEDİRHAN HOCAYI ARAMADIM DİYORUM.BEDİRHAN HOCAM SAYESİNDE OLDU BENCE ÇÜNKÜ BU SEFER BANA UYGUN BİRİ GİRDİ HAYATIMA. HAYATIMDA BÖYLE GÜZEL ŞEYLER SIK OLMAZ

  6. Güllü's Gravatar Güllü
    6 Ocak 2019    

    Merhaba arkadaşlar bende kocamı o kadının elinden almak için çook uğraşmıştım ama alamamıştım medyum armağan hocayı bldum ve kocamın o kadından soğuması için soğutma büyüsü yaptırdım kocam o kadından soğudu ve bana geri döndü armağan hocam sayesinde kocamı geri aldım , numarasını isteyenler 0538 331 72 11 buradan ulaşabilir

  7. istanbul medyum kim's Gravatar istanbul medyum kim
    19 Ocak 2019    

    Aranızda istanbul medyum ile çalışan varmı arakdaşlar istanbul medyum kim sizce? bende istanbul medyum bulmak istiyorum

  8. papaz büyüsü's Gravatar papaz büyüsü
    27 Ocak 2019    

    papaz büyüsü yaptırcam ama istanbul medyum olsun istiyorum hangi istanbul medyum ile çalışırsam sonuç alırım acaba arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz

    • Sibel's Gravatar Sibel
      29 Ocak 2019    

      merhaba papaz büyüsünü en iyi yapan bedirhan hocadır.ben bedirhan hocayı tanırım ve papaz büyüsünde gerçekten çok iyidir.sende çalış derim

  9. Şeyma's Gravatar Şeyma
    7 Şubat 2019    

    Merhabalar bende bedirhan hocayla çalıştım ve çok memnun kaldım hocamla çalışmalardımdan sonuç aldım arakdaşlar sizde çalışabilirsiniz

  10. funda's Gravatar funda
    12 Şubat 2019    

    Merhaba bende iyi bir medyum bulmak istiyorum arkadaşlar eşim beni terkedip gitti aylardır geri gelmiyor bende ne yapacağımı şaşırdım iyi bir medyumla çalışırsam belki onu geri getiririm diye düşünüyorum

  11. Tayfun's Gravatar Tayfun
    17 Şubat 2019    

    merhaba sevgilim beni terketti bende sevgilimi geri getirmek için gideni geri getirme büyüsü yaptırmak istiyorum iişe yarıyormu yaptıran varmı?

  12. SELMA's Gravatar SELMA
    23 Ekim 2019    

    BAĞLAMA BÜYÜSÜ İÇİN İSTANBULDA MEDYUM BARANSEL HOCADAN SONUÇ ALDIM.ARKADAŞLAR BAĞLAMA BÜYÜSÜNÜ DEDİĞİ GÜNDE BİTİRDİ VE BANA ÇOK İYİ DAVRANAN BİR HOCAYDI.BARANSEL HOCAMA SİZLERDE ULAŞMAK İSTERSENİZ 0535 636 62 82 Yİ ARAYABİLİRSİNİZ.

  13. Mesude's Gravatar Mesude
    7 Kasım 2019    

    Aşk büyüsü yaptırıcam ama etkili bir büyü yaptırmak istiyorum bunun için istanbulda büyü yapan hoca arıyorum lütfen bana yardımcı olun

    • serpill's Gravatar serpill
      12 Kasım 2019    

      aşk büyüsünden baransel hocadan sonuç alırsın ben yaptırdım beni sevmeyen şimdi peşimden ayrılmıyor sende ara derim 0535 636 62 82

  14. Pelins's Gravatar Pelins
    20 Kasım 2019    

    büyü var diyorlar bunu hangi medyumdan kesin öğrenrim olup olmadığını arkadaşlar bende büyü varsa bozdurmak istiyorum istanbul medyumları iyi diyo herkes bende ondan buraya yazdım

  15. istanbul medyum's Gravatar istanbul medyum
    8 Aralık 2019    

    İstanbulda gerçek büyücü hoca arıyorum bana dönün lütfen

  16. sonuç alırmıyımmm's Gravatar sonuç alırmıyımmm
    17 Aralık 2019    

    medyum baransel hocadan sonuç alırmıyım kafam çok karışıık

    • Haldun's Gravatar Haldun
      20 Aralık 2019    

      Baransel hoca güvenilir medyumdur ve sonuç alırsın arkadaşım bende süryani büyüsü yaptırdım sonuç aldım baransel hocadan

      • çiçek's Gravatar çiçek
        24 Aralık 2019    

        bencede sonuç alırsın zaten herkes çok övüyor bende övüyorum çünkü diğer medyumlar gibi değil baransel hoca sonuç veriyor

  17. Çilek's Gravatar Çilek
    7 Ocak 2020    

    Baransel hocam istanbul medyumları arasında bir numara arkadaşlar, ben medyum baransel hocamla çalıştım ve sonuç aldım sizde kesin sonuç alırsınız benden demesi baransel hocam gerçektende yetenekli hocaaaa.

    • Konar's Gravatar Konar
      10 Ocak 2020    

      Baransel hoca süryani büyüsünde çok iyi diyorla doğrumu acaba?

  18. emirhan hoca cep tel's Gravatar emirhan hoca cep tel
    14 Ocak 2020    

    Emirhan hocayla çalışmak istiyorum bende,numarasını bilen varsa yazsın lütfen arkadaşlar?

    • dünya's Gravatar dünya
      18 Ocak 2020    

      selam emirhan hocanın numarası 0537 597 18 49

      • yakamoz's Gravatar yakamoz
        21 Ocak 2020    

        Çalışmaya başladım emirhan hocayla çok iyi diyorlar bakalım görücez sonuç alıp mutlu olmak istiyorum

  19. Zeyda's Gravatar Zeyda
    25 Ocak 2020    

    Armağan hocama izmirli diyorlar ama nereli olursa olsun bence en iyi medyum.buhranlarımı aşamadığım dönemlerde anneme arkadaşı numarasını yazıp vermiş, armağan hocayı ara demiş.annem armağan hocaya bakım yaptırdıktan sonra yengemin yaptırdığı büyüyü bozmak için işlemler yapmış.herşey bitip rahatladıktan sonra annem bana olup bitenleri anlattı.ben de izmirde gerçek dürüst hoca arayan herkese faydam dokunsun istediğim için armağan hoca hakkında görüşlerimi yazıyorum.armağan hocayla görüşmek isterseniz 0538 331 72 11

  20. tuba's Gravatar tuba
    5 Şubat 2020    

    arkadaşlar ben istanbuldan yazıyorum ve bağlama büyüsünde uzman hocayı size tavsiye edeceğim.medyum armağan hoca bağlama büyüsüyle istediğimin olmasını sağladı. tavsiye ederim , 0538 331 72 11 arayabilirsiniz.

    • Bahar's Gravatar Bahar
      10 Şubat 2020    

      bende arıycam kesin sonuç veriyorsa

  21. yıldızname's Gravatar yıldızname
    13 Şubat 2020    

    Yıldızname bakan bir medyum arıyorum ama gerçek bir yıldızname baksın istiyorum

  22. KESİN SONUÇ's Gravatar KESİN SONUÇ
    19 Şubat 2020    

    KESİN SONUÇ VEREN MEDYUM NUMARASI ARAYANLARA BARANSEL HOCADAN BİLGİ ALMAK İÇİN 0535 636 62 82 Yİ ARAYIN.

    • bende başlıycam's Gravatar bende başlıycam
      23 Şubat 2020    

      Bende arayıp çalışmaya başlıycam sanırım her yerde okudum hakkında kötü bir yorum yok

      • tuğ.e's Gravatar tuğ.e
        26 Şubat 2020    

        kesin sonuç alırmıyım gerçektende ya bende merak ediyorum istanbuldamı yaşıyo baransel hoca?

  23. Baransel hoca iyidir's Gravatar Baransel hoca iyidir
    9 Mart 2020    

    Arkadaşlar baransel hoca iyidir ve kesinlikle sonuç alırsınız ben çalıştım çok memnun kaldım sizede tavsiye ederim 0535 636 62 82 numarası alın görüşünn.

  24. derdim büyük's Gravatar derdim büyük
    16 Mart 2020    

    Sonuç veren medyumlar arasında istanbulda gerçek hoca bulmak istiyorum uzman bir medyum olsun derdim büyük

  25. Başak F.'s Gravatar Başak F.
    24 Mart 2020    

    herkes en iyi medyumu bulmak herkes ister ama ben buldumm bile medyum armağan hocam en iyi medyumdur bence dolandırılmazsınız ve sonuç alırsınız benden demesi sizde çalışmak isterseniz 0538 331 72 11

    • TÜZÜN's Gravatar TÜZÜN
      27 Mart 2020    

      BENİM İÇİNDE ARMAĞAN HOCA ÇOK YETEKLİ, BENDE TAVSİYE EDERİM VE ÇALIŞANLAR BİZİ DİNLEDİĞİ İÇİN SEVİNECEKLER BENCE

  26. armağan hocamı tavsiye ederim's Gravatar armağan hocamı tavsiye ederim
    4 Nisan 2020    

    Benim hiyakem armağan hocamla başladı en kötü zamanımda bulmuştum armağan hocayı ve işlemlere başladık.nişanlımın beni aldatmasını öğrendikten sonra psikolojim bozuldu ve sokağa filan çıkamıyordum ne yapacağımı bilemiyordum bunun için hocamla çalıştım ve hayataa tekrar tutundum.medyum armağan hocaya çok teşekkür ederim bana ettiği yardımlardan dolayı sağolun hocam

  27. betül's Gravatar betül
    7 Nisan 2020    

    Selamlar bende istanbuldan yazıyorum ve istanbulda büyü bozan hoca arıyorum kiminle çalışsam bana yazarmısınız?

    • Leyman's Gravatar Leyman
      9 Nisan 2020    

      Bence medyum baransel hocayla çalışmalısın medyum baransel hoca gerçektende çok iyi medyum ve sonuç alırsın ben çalışmamdan sonuç aldım , numarasını vereyim 0535 636 62 82

      • Melek's Gravatar Melek
        12 Nisan 2020    

        bende çalışmaya başladım baransel hocayla inşallah sonuç alırım ya çok heyecanlıyım sonuç alırsam yazarım buraya

  28. Derya Pe.'s Gravatar Derya Pe.
    14 Nisan 2020    

    dolandırılmak istemiyorum ve evlilik büyüsünden sonuç alacağım medyum arıyorum arkadaşlar?

  29. halim's Gravatar halim
    17 Nisan 2020    

    İstanbulda medyum arıyorum
    baransel hoca istanbul medyum mu? arkadaşlar bana bilgisi olan yazsın lütfen

  30. istanbul medyumu mu's Gravatar istanbul medyumu mu
    20 Nisan 2020    

    tam emin olamadım birde sizlere sormak istedim medyum musul hoca istanbul medyumu mu arkadaşlar?

  31. uzman medyum bedirhan hocam's Gravatar uzman medyum bedirhan hocam
    22 Nisan 2020    

    Uzman medyum arayanlara tavsiyem medyum bedirhan hocadır medyumlar arasında en iyisi diyebilirim size

    • Halide's Gravatar Halide
      25 Nisan 2020    

      bende çalışmak istiyorum bedirhan hocayla ama sonuç alırmyım acaba siz sonuç aldınız sanırım bende çok endişeliyim ya sonuç alamazsam diye bu yüzden görüşmek istiyorum

      • Derya U.'s Gravatar Derya U.
        28 Nisan 2020    

        Vakit kaybetmeden görüş derim ben çünkü çok etkili bi hoca ve sonuç alınacak medyumdur.ben kendisiyle çalıştım sonuç aldım çok teşekkür ederim hocama sizde ulaşmak isterseniz 0535 636 85 23 ü arayın.

  32. Kehribar's Gravatar Kehribar
    3 Mayıs 2020    

    Musul hocayla aşk büyüsü için çalışmalara başladıkmedyum musul hocam aşk büyüsünde sonuç veren en iyi medyum diye duydum bende aradım görüştüm çalışmalara başladık sonucu yazarım

  33. AYNUR TEKE's Gravatar AYNUR TEKE
    9 Mayıs 2020    

    AŞK BÜYÜSÜNDE EN İYİ KİM DERSENİZ TABİKİDE MEDYUM BEDİRHAN HOCA DERİM.MEDYUM BEDİRHAN HOCA AŞK BÜYÜSÜNDE BİR NUMARA MEDYUM VE KESİN SONUÇ ALACAĞINIZ MEDYUM

  34. sonuç almak istiyorum's Gravatar sonuç almak istiyorum
    17 Mayıs 2020    

    sonuç alınacak bir medyum arıyorum lütfen bana yardımcı olurmsunu arkadaşlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorumlar

Evlilik Büyüsü

Aşk Büyüsü

Kısmet Açma